تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادسازی 3 شهرک توسط ارتش سوریه

ارتش سوریه از رهگذر عملیات خود در شرق حلب قصد دارد شهر راهبردی «دیرحافر» را آزاد کند و در همین راستا 3 شهرک را در محور جنوبی این شهر آزاد کرد.

به گزارش صدخبر : ارتش سوریه در ادامه عمیات خود در ریف شرقی حلب، در محور جنوبی شهر «دیر حافر» پیشروی داشت.

ارتش سوریه موفق شد در مبارزه با گروه تروریستی داعش، شهرکهای «القصیر، الشریمة و جنى السلامة» واقع در جنوب دیرحافر را آزاد کند.

یک منبع نظامی اعلام کرد که در جریان این عملیاتها 47 داعشی کشته و خودروهای زرهی متعلق به آنان منهدم شد.

وبگاه خبری «المصدر» نیز گزارش داد که نیروهای سوری از رهگذر این عملیات قصد دارند داعش را در دیرحافر و روستاهای اطراف آن محاصره و راههای امدادرسانی به آن از شهر «مسکنه» و شهرکهای شرق حلب را قطع کنند.

دیرحافر بعد از مسکنه،دومین شهر راهبردی در شرق حلب است که مرکز داعش به شمار میرود. ارتش سوریه در حال حاضر در 12 کیلومتری مسکنه قرار دارد.

نیروهای سوری طی روزهای گذشته موفق شدند 13 شهرک و روستا و دو ارتفاع راهبردی را در جنوب فرودگاه «کویرس» آزاد و امنیت محوطه فرودگاه را تأمین کنند.

منبع :برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادسازی 3 شهرک توسط ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..