تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاخیر۱۱ساعته درپرواز زنجان-مشهد

به گزارش مشرق، با اشاره به تاخیر ۱۱ ساعته پرواز فرودگاه زنجان-مشهد افزود: پرواز از مبدا مشهد به دلیل خرابی هواپیما ایران ایرتور با تاخیر ۱۱ ساعته مواجه شد و به تبع این امر تاخیر در پرواز از مقصد فروگاه زنجان در  پی داشت.

وی با بیان اینکه شرکت ایران ایرتور به عنوان شرکت چارتر کننده پرواز زنجان-مشهد و بالعکس است، ادامه داد: عملکرد ضعیف شرکت ایران ایرتور موجب سرگردانی ۱۲۵ مسافر شده است پرواز هفته قبل این شرکت نیز با ۱۷ ساعت تأخیر انجام شد و در حال حاضر به دنبال شرکت جایگزین برای پرواز زنجان-مشهد هستیم.

قاسمی با بیان اینکه همه نیروهای فرودگاه زنجان در حال آماده باش و ارائه خدمات به مسافران بودند، افزود: پرواز ۸۰۸۶ زنجان - مشهد با ۱۱ ساعت تاخیر ساعت ۲:۳۰ بامداد یکم فروردین انجام شد.

مدیر فرودگاه زنجان همچنین از راه اندازی پرواز عتبات عالیات از فرودگاه زنجان از اواخر فرودین ماه سالحاری خبرداد و گفت: در جلسه ای که با حضور استاندار زنجان و مدیر حج و زیارت برگزار شد نسبت به راه اندازی مجدد پرواز زنجان به مقصد عتبات تصمیم گیری شد.

قاسمی همچنین گفت: در حال حاضر همه زیر ساخت ها برای بر قراری پرواز های زنجان به مسیرهای  خارجی وجود دارد و فرودگاه زنجان آماده گی برقراری پرواز حج را نیز دارد و همه زیر ساخت های فرودگاهی برای این امر فراهم است.

مسافران پرواز زنجان-مشهد که از شهرستان های اطراف به فرودگاه زنجان آمده بودند توسط سازمان همیاری شهرداری های زنجان در هتل اسکان داده شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاخیر۱۱ساعته درپرواز زنجان-مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..