تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارقان ۱۵۳ راس گوسفند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورد از شناسایی و دستگیری دو سارق احشام و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد و افزود: متهمان به سرقت بیش از ۱۵۳ راس گوسفند اقرار کردند.

به گزارش مهر، سرهنگ ذات الله رضوانی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان میاندرود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یکی از متهمان به سرقت احشام از اعضای باند سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را به همراه یکی از همدستانش در استان های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورد، افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس،به بیش از ده فقره سرقت در شهرستان های بهشهر، نکا و میاندورد و سرقت بیش از ۱۵۳ راس گوسفند اقرار کردند.

سرهنگ رضوانی از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که سارقان از آن در سرقت ها استفاده ها می کردند ، خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور حکم روانه زندان شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارقان ۱۵۳ راس گوسفند دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..