تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت رییس موساد از قدرت ایران

رییس سازمان جاسوسی موساد گفت: ایران با توافق هسته‌ای یا بدون توافق هسته‌ای همچنان تهدیدی علیه امنیت اسراییل است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، یوسی کوهن رییس سازمان جاسوسی موساد روز سه‌شنبه طی سخنرانی در کنفرانس امنیت و استراتژی در دانشکده نتانیاهو گفت: ایران اصلی‌ترین تهدید برای اسرائیل است، چه توافق هسته‌ای وجود داشته باشد، چه نباشد حتی اگر آن‌ها (ایران و گروه 1+5) به توافق هسته‌ای دست نمی‌یافتند، ایران بازهم امنیت اسراییل را تهدید می‌کرد.

وی با تاکید بر این‌که «ایران همواره دشمن شماره یک اسرائیل خواهد بود»، افزود: با این‌که آرمان‌های ایران در تقویت قدرت و نفوذش در منقطه بدون تغییر باقی مانده است، نحوه اعمال (آنها) تفاوت کرده است.

کوهن در ادامه این‌گونه نتیجه‌گیری کرد: بنابراین، اسرائیل باید از فرصت‌هایش برای همکاری و پس از آن، مصالحه با کشورهای عربی میانه‌رو استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت رییس موساد از قدرت ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..