تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیون هاوکینگ به فضا می رود

استیون هاوکینگ یکی از برجسته ترین نظریه پردازان و جزو مشهور ترین دانشمندان عصر حاضر است که دیدگاه های او در خصوص مسائل مختلف همواره مورد توسط مجامع علمی قرار دارد. او که مهمترین تحقیقاتش در خصوص کشف رازهای جاذبه است قصد دارد به زودی به رویای خود رسیده و به مکانی سفر کند که خبری از جاذبه نیست.

او در مصاحبه ای تازه گفته است که بزرگترین آرزویش سفر در فضاست. او می گوید که تصور می کرده هرگز کسی به این آرزو جامه عمل نخواهد پوشانید، اما ظاهراً به تازگی به او پیشنهاد شده که همراه خدمه فضاپیمای کمپانی «Virgin Galactic» سفری به خارج از جو زمین داشته باشد.

انجام چنین سفری برای هر انسانی هیجان انگیز خواهد بود، اما برای هاوکینگ که حدود ۴۰ سال است به طور کامل فلج شده، تجربه ای کاملاً منحصر به فرد خواهد بود. البته لازم به اشاره است که این دانشمند بزرگ یک بار در سال ۲۰۰۷ و در یک هواپیمای ویژه بوئینگ ۷۲۷ تجربه بی وزنی را داشته است.

پرواز با فضاپیمای تفریحی کمپانی  Virgin Galactic بیش از ۲۵۰ هزار دلار هزینه روی دست توریست های متمول خواهد گذاشت، اما سر ریچارد برانسون مالک این کمپانی فضایی قرار است یک بلیط رایگان این سفر را در اختیار هاوکینگ قرار دهد، البته این در صورتی است که شرایط جسمانی هاوکینگ امکان انجام چنین سفری را برای او فراهم آورد.

سفر فضایی مورد بحث برای اواخر سال جاری میلادی یا آغاز سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده و طبق اعلام نشریه Forbes تا کنون ۷۰۰ نفر برای حضور در آن ثبت نام کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیون هاوکینگ به فضا می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..