تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاری که به گفته حجت‌الاسلام قرائتی جگر می‌خواهد! /ببینید

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، حجت الاسلام قرائتی از کاری صحبت می‌کند که انجام آن جگر می‌خواهد.

در فیلمی که مشاهده می‌کنید، حجت الاسلام قرائتی شما را به آشتی و کنار گذاشتن اختلافات در شب عید تشویق می‌کند و می‌گوید انسان‌ها باید جگر این کار را داشته باشند که در صورت وجود اختلافی بین آنها، شب عید با هم تماس بگیرند و آشتی کنند، حتی اگر مقصر فرد تماس گیرنده نباشد.

در این لحظه مجری برنامه از ایشان سوال می‌کند که اگر فرد مقابل معذرت خواهی را نپذیرفت، آن موقع تکلیف چیست؟ حجت الاسلام قرائتی در پاسخ به مجری برنامه مثالی می‌زند با این مضمون که اگر شما به فرد مستحقی غذایی بدهید، حتی اگر او غذا را نخورد، شما وظیفه خود را انجام داده اید و رشد کرده اید...

البته لازم به ذکر است که ماهی را هر وقت از آّب بگیرید تازه است و انجام این کار فقط مختص به عید نوروز نیست، از هر بهانه و مناسبتی می‌توان برای این کار زیبا استفاده کرد، پس حتی اگر قبل از عید این کار را نکرده اید، هنوز هم دیر نشده، شک به دل خود راه ندهید، گوشی تلفن را بردارید و برای آشتی قدم پیش بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاری که به گفته حجت‌الاسلام قرائتی جگر می‌خواهد! /ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..