تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام ۱۲۲۶ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در استان کرمانشاه

 کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تاکنون ۷۵۴ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمانشاه ثبت نام کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به دومین روز ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از مجموع ثبت نامی ها، ۵۳۷ نفر را داوطلبان شوراهای اسلامی روستا تشکیل می دهند.

محمدی با اشاره به اینکه ۲۱۷ نفر برای انتخابات   شورای اسلامی شهرها در استان کرمانشاه کاندید شدند، افزود: ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تا ششم فروردین ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به شروع ثبت نام نهایی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمانشاه از روز گذشته گفت: در این دو روز در مجموع ۱۲۲۶ نفر ثبت نام کردند.

محمدی بیان کرد: کاندیداها با داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به فرمانداری ها مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام ۱۲۲۶ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در استان کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..