تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخت نان از سوی 60 واحد نانوایی کشیک استان

پخت نان از سوی 60 واحد نانوایی کشیک استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،سلیمان پور اظهار کرد: این واحدهای نانوایی مکلف هستند در زمان هایی خارج از ساعت فعالیت خود و دیگر نانوایی های غیر کشیک، تا زمانی که مشتری دارند به پخت نان ادامه دهند.

وی افزود: با توجه به شلوغ بودن مسیرها به خاطر تردد خودروی مسافران نوروزی، آرد مورد نیاز و مازاد این واحدهای نانوایی از قبل تامین شده تا نانوایی های کشیک در طول مدت فعالیت خود در تعطیلات نوروزی با مشکل کمبود آرد مواجه نشوند.

وی عنوان کرد: همچنین همه سیلوها و کارخانه های تولید آرد استان ایلام قبل از شروع تعطیلات نوروزی برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها اقدام به ذخیره سازی کرده اند تا در صورت تقاضای نانوایی ها، آرد در سریع ترین زمان ممکن به دست آنها برسد و روند پخت این واحدهای تولیدی در ایام تعطیلات نوروزی دچار مشکل و اختلال نشود.

استان 580 هزار نفری ایلام دارای 700 واحد نانوایی صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی است که 20 درصد این واحدها دوگانه سوز شده اند.

انتهای پیام/ د




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخت نان از سوی 60 واحد نانوایی کشیک استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..