تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با همت مردم شعار اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال تحقق می یابد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک با حضور در امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین در جمع مردم و مسافرین نورزی ولادت حضرت زهرا(س) و آغاز بهار طبیعت را تبریک گفت.
وی نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری را اولین باب  برای اشتغال و تولید در سایه اقتصاد مقاومتی شهرستان نایین بیان کرد.
 نماینده نایین و خوروبیابانک تصریح کرد : زمانی پیرو ولی امر مسلمین باید باشیم که این شعار را در قالب عمل ببریم.

وی  افزود : در سال 95، که اقدام  و عمل نام گرفته بود توانستیم بر تداوم تولید و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات جلوگیری کنیم که قطعا در سال جدید این اقدام و عمل در سایه اشتغال و تولید همچنان ادامه خواهد داشت.

پوربافرانی اضافه کرد: شهر نایین با اینکه در یک چهار راه مواصلاتی قرارگرفته متاسفانه در سال گذشته شاهد حجم انبوهی قاچاق کالا به این شهرستان بودیم که توسط نیروی انتظامی خوشبختانه از ورود این آسیب اقتصادی جلوگیری شد.
وی اظهار داشت :کالاهای قاچاق وقتی وارد کشور می شود تولید داخلی را به ندرت حذف می کند به صورتی که صد کالای قاچاق ، یک اشتغال و هزار کالای قاچاق ، یک واحد تولیدی را ازبین می برد.  

نماینده نایین فرهنگ حمایت از اشتغال و عدم استفاده از کالای قاچاق بایستی ترویج دهیم و با عدم خرید کالای قاچاق می توانیم به تولید واشتغال کمک کنیم.
وی با بیان اینکه در سال گذشته با مشکل رکود اقتصادی مواجه بودیم اظهار داشت : آنچیزی که برای شهرستان نایین اتفاق افتاده اینکه در سال جدید با وجود مشکلات اقتصادی بسیاری از واحد های تولیدی در برخی قسمت ها بسته شد ولی به همت مردم و جوانان از تعطیلی این کارخانه ها جلوگیری شد.
پوربافرانی حفظ و حمایت از اشتغال موجود را شاهد شکوفایی و سطح ارتقای شغلی شهرستان نایین دانست.

وی در خصوص حوزه بهداشت و درمان  گفت : یک متخصصی را نباید با رفتارهای ناشایست ما ترد و  دلسرد کنیم در صورتی که نتوانیم از بهداشت و سلامت حمایت کنیم نباید انتظار داشت متخصصان بهتری در نایین حضور داشته باشند رفتار مردم در قبال تخصص باید منطقی و عاقلانه باشد .

نماینده نایین در ادامه بیان داشت : اگر ما نتوانیم از پتانسیل و ظرفیت موجودی که در بیمارستان نایین وجود دارد استفاده و با مراجعه به شهرهای همجوار جز خطر و ریسکی که در طول مسیر دارد مصداق بلاتشبیه کالای قاچاق را نیز باید در نایین شاهد باشیم.
وی با توجه مشکلات موجود که در بهداشت و درمان نایین وجود دارد افزود : مردم با مطالبه گری و منعکس کردن برای رفع این معظل اقدام کنند که با همت مردم توانستیم پس از هشت سال بیمارستان افضلیان نایینی را مجددا احیا که برای ادامه کار همت مسئولین و مردم را می طلبد.

پوربافرانی همچنین به بحث بودجه ششم توسعه اشاره  و گفت : در برنامه ششم توسعه و بودجه 96 بنده به جد از حوزه انتخابیه دفاع کردم که متاسفانه در برنامه پنجم توسعه سی درصد از کارها اجرایی شد و هنوز با مشکلات زیادی مواجه هستیم .
وی تاکید کرد : عزم راسخ و حضور مردم در برنامه ششم توسعه می تواند نسبت به شعارسال جدید « تولید و اشتغال» تحقق بخشد .

نماینده نایین و خوروبیابانک بیان داشت : مردم باید با رصد مشکلات و پیشنهادات علاوه بر مطالبه گری از اشتغال و تولید موجود شهرستان حمایت کنند .

وی ضمن توصیه مردم به صرفه جویی در مصرف آب بیان کرد : مبلغ 10میلیارد اعتبار لازم به جهت آبرسانی به روستاها و دهستان های بخش مرکزی مصوب شده است که امیدواریم درسال جدید با مشکل کم آبی روبه رو نشویم.

پوربافرانی در خصوص لزوم ایجاد بندر خشک در نایین عنوان کرد : هیچ اقدامی منتهی به عمل و سند که مصوب نایین است وجود ندارد فقط یک مطالبه را دست آویز قرار دادیم و  اینجا باید منطقه ویژه اقتصادی که فراتر از بندر خشک است باشد.
وی اضافه کرد :  اگر فراموش شود و مطالبه گری از مسئولین نباشد وضعیت کنونی نایین ادامه خواهد داشت و برای سطح ارتقای شهر هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

نماینده نایین  با اشاره به بیش از هزار مکاتبه انجام شده و سفرهای مسئولین به نایین افزود : با حضور مسئولی که قرار است در نایین حضور و در این شهرستان با وعده های سرخرمن یک توقعی برای مردمش ایجاد کند مخالفت می کنم.    

وی تاکید کرد : مسئولین اجرایی باید خدمتگزار مردم بوده با وجدان الهی نسبت به ارائه خدمات و حقوق مردم وظیفه دارند و اگر مسئولی خلاف این عمل کند بدون هیچ چشمداشتی از سمتش برکناری می کنم و بایستی مردم  از مسئولینی که وجدان کاری را ملاک خود قرار می دهند حمایت کنند.

وی در پایان یادآوری کرد : کسانی که می گفتند ما اگر رای نیاوردیم به منتخب مردم کمک می کنیم و امروز شاهد این کارشکنی و پایمال کردن حق و  حقوق مردم هستیم در بین مردم جایگاهی ندارند و مردم باید با روشنگری و با روحیه مطالبه گری نسبت به حق و حقوق خود تلاش و حمایت کنند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با همت مردم شعار اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال تحقق می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..