تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت های زندگی را بیاموزیم

مهارت های زندگی توصیه هایی برای مهارت های زندگی آموزش مهارت های زندگی

متاسفانه آمار و ارقام در سال 95 تعداد بیشترین مراجعات خانوادگی را نشان می دهد.از این رو لازم است همه ی افراد مهارت های زندگی را بیاموزند و در جهت به کار بردن آن ها تلاش نمایند.در این مطلب توصیه هایی را در این خصوص به شما ارائه خواهیم کرد.

علی‌احمد نادری، اظهار کرد: نقش و جایگاه خانواده در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است بنابراین مراقبت از فرزندان در مقابل تهاجم شبکه‌های مجازی از جمله فیس‌بوک، وایبر، واتس‌آپ، تانگو، لاین و دوری از شبکه‌های ماهواره‌ای باید مدنظر والدین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ارتباط بین خانوادگی فردی و ارتباط اجتماعی باید مدیریت شود، تصریح کرد: زمینه بسیاری از مفاسد نابهنجار و بلایای اجتماعی، ارتباطات نسنجیده بین فردی و خانوادگی افراد است، بر همین اساس باید این ارتباطات مدیریت شود.

نادری مدیریت احساسات را مهم دانست و ادامه داد: بهتر است افراد در زندگی بیشتر از قوه تعقل و منطق کمک بگیرند تا کمتر دچار مشکل اجتماعی و یا رفتاری شوند.

وی مدیریت فکر و نگاه را از دیگر مهارت‌هایی دانست که لازمه یک زندگی سالم است و افزود: با توجه به اینکه این دو مقوله کاملا به هم وابسته هستند بنابراین مدیریت نگاه در پیشگیری از بروز افکار ناسالم در انسان‌ها بسیار حائز اهمیت است و مانع از بروز بیماری‌های روحی، روانی و رفتاری در افراد می‌شود.

رئیس مرکز مشاوره و مددکاری آرامش همدان تصریح کرد: کنترل خشم، استرس و اضطراب از دیگر مقوله‌های مهم در زندگی سالم است که افراد باید توانایی نحوه کنترل این موارد را داشته باشند.

وی مدیریت اوقات فراغت خانواده و فرزندان را عاملی موثر برشمرد و اضافه کرد: مدیریت مشکلات، نهادینه کردن اعتقادات، تقویت باورها و ارزش‌های دینی، بحث دوست‌یابی فرزندان، کنترل غیرمستقیم فرزندان و میهمانی‌ها از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر والدین قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت های زندگی را بیاموزیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..