تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این نرم افزار جادویی به اندام ایده آل خود دست یابید

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی ها افراد نگران کم تحرکی و تندرستی خود هستند .
اما به تازگی گوشی های هوشمند با نصب اپلیکیشنی  با نام Runtastic PRO می توانند بامدیریت برنامه ریزی برای ورزش کردن و با استفاده از GPS دستگاه های اندرویدی و ios، مسیر دقیق پیموده شده  خود را در رنج های گوناگون نمایش می دهید .
ویژگی های این برنامه :

- دریافت مشخصات وزن و قد قبل از شروع
- محاسبه دقیق کالری سوخته شده
- دارای قدم شمار
- محیط کاربری ساده
- نمایش نمودار مصرف کالری

نحوه کار با نرم افزار:
اپلیکیشن Runtastic‌ با استفاده از GPS مسیر حرکت­‌تان را نشان می­‌دهد همچنین شما می توانید در صورت تمایل مسیری که هر روز در آن می‌­دوید را در نقشه‌ی گوگل ببینید. همچنین مسافت طی‌شده، مدت‌زمان فعالیت (دویدن، پیاده‌­روی یا دوچرخه‌­سواری)، سرعت حرکت و میزان کالری مصرفی شما هم نمایش داده می‌­شود.



این اپلیکیشن همچنین  به‌وسیله‌ی آمارهای پیشرفته، نمودارهایی از سرعت، ارتفاع و ضربان قلب را نمایش می‌دهد ضمن اینکه تاریخچه‌­ای از فعالیت­‌ها ذخیره‌ شده را  می­‌توانید به‌راحتی  در روند فعالیت­‌های ورزشی خود را رصد کنید.

در پایان ورزش ، این اپلیکیشن به‌صورت خودکار مکث کرده و فعالیت شما را تحلیل می‌­کند.
همچنین شما  می­‌توانید نتایج فعالیت خود را در سایت رانتستیک، فیسبوک، توییتر یا از طریق ایمیل، به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این نرم افزار جادویی به اندام ایده آل خود دست یابید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..