تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس راه: چالوس، هراز و فیروزکوه با ترافیک سنگین روبرو است

پلیس راه: چالوس، هراز و فیروزکوه با ترافیک سنگین روبرو است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پلیس راهور؛ بتدای محور کرج - چالوس تا کیلومتر پنج، ترافیک سنگین است و در ادامه مسیر تا تونل کندوان حجم تردد خودروها نیمه سنگین و سراسر محور پر حجم گزارش شده است.

همچنین محور هراز پرتردد گزارش شده است و محدوده دماوند و گدوک در محور فیروزکوه، محور رودبار - منجیل در استان گیلان و محدوده عوارضی تهران - قم در غرب استان تهران ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

طبق اعلام پلیس راهور نیروی انتظامی، در محورهای سنندج - همدان گردنه صلوات آباد و سنندج - کامیاران گردنه مروارید استان کردستان و همچنین در محورهای روانسر- پاوه و جوانرود - پاوه در استان کرمانشاه بارش برف گزارش شده است.

براساس این گزارش، اکثر محورهای استان سیستان و بلوچستان، محور قائن - گناباد در استان خراسان جنوبی، محورهای گرمی - بیله سوار و محدوده گردنه حیران در استان اردبیل، محور سنندج - مریوان در استان کردستان، محورهای رشت - لاهیجان و آستارا در استان گیلان و محور بابلسر - جویبار در استان مازندران بارش باران گزارش شده است.

در نیمه شمالی کشور، محورهای شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سروآباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان مسدود است.

همچنین در نیمه جنوبی کشور نیز محور فرعی عشایری سی سخت - پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد، محور شیراز-جهرم و محور استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان، محور بشرویه - فردوس و محور روستایی مصعبی - کاخ گناباد در استان خراسان جنوبی مسدود گزارش شده است.

در هیچ یک از جاده ها و راه های کشور، مه گرفتگی و کاهش دید و همچنین کولاک و یخ زدگی و محدودیت تردد بازنجیر چرخ وجود ندارد.

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

42237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس راه: چالوس، هراز و فیروزکوه با ترافیک سنگین روبرو است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..