تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب گردشگر با پرورش مار در روستای کبری ها

مرگ و میر توریست ها مارهای کبرا حمله مارها جاذبه گردشگری پرورش مار

پرورش مار یکی از کارهای خطر آفرین می باشد زیرا در صورت رفتارهای نوسانی از مار این موجود می تواند با زهر خود جان افراد به مخاطره بیاندازد اما در یکی از روستاهای کشور تایلند مردم تصمیم به پرورش مار به منظور جذب توریست گرفته اند. سال پیش یک دکتر تایلندی تصمیم گرفت روستایش را به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل کند او به همین علت از هم روستایانش خواست تا مار پرورش دهند.
این باعث شد تا پرورش مار در این روستا بسیار همه گیر شود همچنین این روزها این روستا که “Ban Kok Sa-Nga” نام دارد به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است.
این روستا در پرورش مار بسیار مهارت دارد و البته تخصص آن ها در مار کبرا است و به همین علت به روستای کبری ها معروف شده اند.
تمام 140 خانواری که در این روستا زندگی می کنند تماما به پرورش مار مشغول هستند و همه آن ها در مقابل خانه شان جعبه هایی دارند که مملو از مارهای کبرا است.
در این روستا همه چیز بر اساس مارها است و همچنین مسابقات زیادی نیز برگزار می شود تا گردشگران زیادی به روستا آیند. برای مثال یکی از مسابقات وحشتناک این روستا بوکس بین انسان و مار کبرا است.
یکی از نکات منفی در مورد این روستا خطرناک بودن آن است. تا به حال توریست های زیادی بوده اند که بر اثر حمله مارها جان خودشان را در این روستا از دست داده اند.
مرگ و میر توریست ها در حالی است که بسیاری از ساکنین این روستا در مقابل سم مارها خیلی بادوام هستند. یک مرد 72 ساله در این روستا تا به حال 21 بار نیش خورده است و به این مسئله نیز افتخار می کند.
مردم این روستا مارها را به عنوان عضوی از خانواده خودشان می دانند و نمی توانند آن ها را دور از خانه تصور کنند. برخی از آن ها وابستگی های واقعا عجیبی به مارها دارند به طوری که با مردن مارشان مریض و بدحال می شوند.

منبع/آخرین خبر

ارسال شده در 1 فروردین 1396 توسط آقای توکلی با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب گردشگر با پرورش مار در روستای کبری ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..