تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام ۷۷۱ نفر در انتخابات شوراهای البرز/دو نفر استعفا دادند

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا در البرز بدون هیچ گونه مشکلی در روز دوم به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تا پایان زمان قانونی ثبت نام روز نخست فرودین ماه ۳۵۶ نفر داوطلب عضویت در شوراهای شهر و روستا در استان البرز ثبت نام کردند، افزود: در مجموع با در نطر گرفتن ثبت نامی های روز اول ۷۷۱ نفر شامل ۶۹۱ مرد و ۸۰ زن برای عضویت در پنجمین دوره از شوراهای شهر و روستا نام نویسی کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اعلام اینکه از مجموع آمار یاد شده ۴۶۶ نفر در انتخابات شورای شهر و ۳۰۵ نفر شورای روستایی ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون ۲ نفر استعفا داده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام ۷۷۱ نفر در انتخابات شوراهای البرز/دو نفر استعفا دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..