تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید استاندار اصفهان از محل ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی اصفهان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور استاندار اصفهان  امروز همزمان با نخستین روز از ایام نوروز و دومین روز نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از محل ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان در فرمانداری اصفهان و همچنین از محل ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی اصفهان در بخشداری مرکزی، بازدید و از نزدیک در جریان روند ثبت نام داوطلبان قرار گرفت.

ثبت‌نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از روز گذشته در فرمانداری اصفهان آغاز شد.

بر این اساس ثبت‌نام از داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در فرمانداری انجام می‌شود و کاندیداهای شوراهای روستاها باید به بخشداری‌ها در هر منطقه مراجعه کنند.

بر اساس آخرین آمار، 774 نفر در استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند که از این میان 202 نفر با مراجعه به فرمانداری اصفهان برای حضور در این انتخابات در حوزه‌های انتخابیه شهرهای شهرستان اصفهان ثبت‌نام کردند.

از این تعداد، 93 نفر برای شهر اصفهان و 40 نفر برای شهر بهارستان ثبت نام کرده‌اند؛ همچنین 15 نفر نیز با ثبت نام، آمادگی خود را برای حضور در عرصه رقابت انتخابات شورای شهر در زیار، محمدآباد، حسن آباد، کوهپایه، تودشک، هرند و نصرآباد اعلام کردند.

گفتنی است دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان تعداد اعضای اصلی شورا 21 عضو تعیین شد که براساس مصوبه مجلس، تعداد اعضای اصلی شورای شهر اصفهان در دوره پنجم 13 نفر خواهد بود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید استاندار اصفهان از محل ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..