تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنین نور ولایت در سرزمین خورشید

گزارشی از حال و هوای مشهدالرضا برای دیدار رهبری؛

به گزارش خبرنگار طنین نور ولایت در سرزمین خورشیدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، از صبح امروز دسته دسته عاشقان ولایت برای تجدید دیدار یار آماده می شوند. در بین جمعیت پیر و جوان، کودک و نوجوان، همه و همه مشتاقانه با چشمانی اشکی به سوی حرم امام رضا(ع) می روند.  

عید امسال مثل هر سال همه محیا شده اند برای تجدید دیدار‌ یار مهربان اسلام.

در میان جمعیت مردی میانسال با مادرش به سمت حرم می رود. مادر روی ویلچر تسبیح به دست ذکر می گوید. چشمان پسرش اشکی است و می گوید هر سال به دیدار‌رهبر می آید. از آرزویش می گوید که تا ابد سایه ی رهبری بر سر ایران زمین باشد.

از جوانی که با دوستانش به سمت حرم امام رضا می رود جویای حال و هوای امروزم. می گوید مسافر است و از بیرجند فقط برای دیدار رهبر انقلاب آمده اند. می گوید الگوی زندگی اش رهبر است و همیشه سخنان آقا را سرلوحه ی رفتار روزمره اش قرار داده است.

در میان جمعیت، مردی با عصای سفید، دل روشن، تق تق کنان از کنار دیواری با جمعیت به سوی حرم امام رضا(ع) می رود. آری؛ دیدار رهبر مهربانمان حتی با چشم دل و گوش جان.

پرسیدم چرا با این وضعیت سخت برای دیدار آمده اید وقتی در منزل هم می توانید پای صحبت آقا باشید؟ با سکوت خسته ای پاسخم را داد. انگار نباید می پرسیدم، اما در پاسخ گفت: عاشقم. عاشق گرمای حضور آقا. چشمانم را داده ام به فرمان آقا برای دفاع از کشورم. حرفش، دستور است. جانم فدای رهبر و انقلابم...

زوج جوانی با نوزادشان در کالسکه در میان جمعیت دل همه را به جوش آورده بودند. بر پیشانی نوزاد سربند "لبیک یا خامنه ای" دیده می شد. مسیری طولانی را پیاده آمده اند تا از نزدیک با رهبر انقلاب دیدار کنند. مادرش می گفت آرزو دارد پسرش علی، راه انقلاب را ادامه دهد وفرمان رهبر برایش سند باشد.

نزدیک تر رفتم. قلب ها به تپش افتاده بود. دلهره ای خاص در چشمان اشکی و چهره های منتظر دیده می شد. در کناری گروهی از جانبازان دفاع مقدس، برای تجدید دیدار رهبر انقلاب آمده اند تا در نخستین روز سال  در جوار ولی نعمتشان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سپری کنند و برای فرج فرزندش حضرت مهدی(عج) دعا کنند، این بار نیز لحظه شمار دیدار با نایب ایشان، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای برای تجدید بیعت هستند.

عاشقان ولایت، "لبیک یا حیسین" گویان و "لبیک یا خامنه ای" گویان برای بیعت با رهبر انقلاب لحظه های شیرین می شمارند.

صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی، مملو از حضور زائران است و با فریاد "یا علی" هم نفس شده اند تا به تمام جهان ثابت کنند تا آخرین قطره خون، جانمان فرای رهبرمان است. در واقع تمام دنیا در انتظار سخنان نوروزی رهبر انقلاب ایران است.  

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب مطابق رسم هرساله خود در نخستین روز سال در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی به ایراد سخنرانی می پردازند.

در مدت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، سخنرانی نوروزی ایشان در حرم مطهر رضوی ، حکم  نقشه راه نه تنها برای مردم ایران بلکه برای تمام جهانیان است.  

پایان پیام// م.ط



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنین نور ولایت در سرزمین خورشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..