تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان شاخص شهرستان طارم+تصاویر

ساعت: 16:00 منتشر شده در مورخ: 1396/01/01 شناسه خبر: 1068364

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان شاخص این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله ابراهیمی در گفت و گو با خبر نگار برگ زیتون، ضمن تبریک سال جدید خدمت ملت ایران اظهار داشت: طرح آرامش بهاری تا ۱۵ فروردین در آستان مقدس امامزادگان جعفر، هاشم و عوف، محمد ماهوی و حیدر گیلوان ادامه دارد.

وی با اشاره به برنامه های قابل اجرا در طرح آرامش بهاری اظهارداشت: برگزاری نماز جماعت و مسابقات فرهنگی، نمایشگاه محصولات فرهنگی، اهداء جوائز و اسکان مسافران نوروزی از جمله برنامه های قابل اجرا در طول این مدت می باشد.

IMG_1921

امام جمعه شهرستان طارم در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، با آرزوی سالی پر خیر و برکت برای ملت ایران اظهار داشت: طرح آرامش بهاری هر ساله با همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در آستان مقدس ۵ امامزاده شاخص این شهرستان برگزار می شود.

حجت الإسلام محمد صادقی پور با اشاره به نقش و اهمیت امامزادگان در زندگی انسانها افزود: امامزادگان در طول تاریخ مایه خیر و برکت، هدایت و به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی قطب فرهنگی و موجب آرامش برای همه بوده اند.

IMG_1964

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان شاخص شهرستان طارم+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..