تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گلکسی J7 2017 تأییدیه FCC را دریافت کرد

گلکسی J7 2017 محصولی است که سامسونگ هنوز عرضه آن را تأیید نکرده اما به نظر می‌رسد تا چند هفته آینده راه خود را به بازار پیدا کند.

انتظار می‌رود سامسونگ این گوشی میان رده را در بازار آمریکا و توسط اپراتورهای مختلف عرضه کند. نسخه مخصوص اپراتور ورایزن آن، گلکسی J7 V نامیده خواهد شد.

اپراتور TracFone، این محصول را با نام گلکسی J7 Sky Pro و اپراتورهای Sprint, Virgin و Boost Mobile آن را با نام گلکسی J7 Prex روانه بازار می‌کنند. البته AT&T هم این گوشی را در برنامه خود دارد اما هنوز از نام آن اطلاعی نداریم.

خبر خوب این است که نسخه AT&T گوشی میان رده سامسونگ، تأییدیه FCC را دریافت کرده که این، قدم انتهایی قبل از عرضه است. گوشی J7 2017 سامسونگ در FCC با نام SM-J727A ثبت شده اما به‌غیراز نام، اطلاعات دیگری ذکر نشده است.

بر اساس شایعات قبلی، میان رده کره‌ای با پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 625، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات احتمالی آن هم می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ‌دی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی‌آمپری و سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گلکسی J7 2017 تأییدیه FCC را دریافت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..