تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتصاب ناگهانی کارکنان بنادر حیفا و اسدود در فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی معا روز سه شنبه به نقل از منابع عبری گزارش داد، هنوز علت اعتصاب ناگهانی مشخص نشده است ولی روشن است که این اعتصاب در ادامه اختلاف مربوط به امنیت شغلی کارگران در بنادر مذکور می باشد.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت در این باره نوشت: به نظر می رسد دلیل اعتصاب کارگران در دو بندر مذکور به قرار دادهای کاری و امنیت شغلی مربوط است .
این اعتصاب در حالی صورت گرفته که رژیم صهیونیستی حقوق کارگران را نادیده گرفته و یسرائیل کیتز وزیر راه این رژیم نیز اکنون در حال ساخت بندری در جنوب فلسطین اشغالی است.
کیتز گفته که در صورت ادامه اعتصاب در دو بندر مذکور اقتصاد این رژیم مختل خواهد شد.
در ابتدای سال جاری میلادی نیز کارگران خدمات شهری نیز به منظور بهبود وضعیت معیشتی دست از کار کشیدند و مذاکرات بین اتحادیه کارگران اسرائیلی و وزارت دارایی این رژیم در باره افزایش حقوق کارگران به جایی نرسید.
معا در ادامه این گزارش نوشت رژیم صهیونیستی اقدام به ساخت دو بندر جدید در منطقه جنوب و شمال فلسطین اشغالی کرده است که این دو بندر در دهه آینده شروع به کار خواهند کرد و رقیبی برای دو بندر کنونی خواهند بود.
خاورم**1408**
مترجم: اکرم کرمی**انتشار دهنده: مریم شفیعی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتصاب ناگهانی کارکنان بنادر حیفا و اسدود در فلسطین اشغالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..