تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابزار سفر | چادر مسافرتی مناسب ترین وسیله سفرنوروزی+تصاویر

ابزار سفر با چادر مسافرتی بوفالو آشنا می‌شوید.

ابزار سفر ,چادر مسافتی

در این مقاله از ابزار سفر با چادر مسافرتی بوفالو آشنا می‌شوید. چادری هرمی شکل که تا حد زیادی با چادرهای معمول متفاوت است..

بوفالو یکی از پیشرفته‌ترین چادرهای مسافرتی دنیا است که با الهام از خانه‌های کوچ نشینانی که هزاران سال است در چادرهای هرمی شکل زندگی می‌کنند طراحی شده است ـ چیزی شبیه TIPI (خیمه مخروطی شکل سرخ پوستان)، یورت یا پناهگاه‌های کمتر شناخته شده مردمان اسکاندیناوی.

برای چادرنشینان امروز، یعنی مسافران، تجربه‌ی یک حس خوب از هر چیز دیگری مهم‌تر است و خانه، هر چند موقت، باید مانند خانه اصلی فرد احساس آسایش و امنیت را به او القا کند.

 ابزار سفر | چادر مسافرتی مناسب ترین وسیله سفرنوروزی


سادگی
نصب و نگهداری آسان

وزن این چادر تنها ۲۰ کیلوگرم است؛ بنابراین حمل و نقل، باز و بسته کردن و نصب آن بسیار آسان خواهد بود. از آنجایی که پوشش پارچه‌ای چادر خود به قاب بدنه متصل است، زمان نصب تنها یک دقیقه برای دو نفر و حدود دو دقیقه برای یک نفر است. متناسب با شرایط و موقعیت، چندین حالت برای نصب چادر در نظر گرفته شده است. بستن و نگهداری از چادر تنها به اندازه‌ی کشیدن پایه‌ها به سمت بالا و جا دادن آن در کیسه‌ای که تنها اندکی بزرگ‌تر از یک کیف لوازم گلف است زمان می‌برد. بوفالو به نحوی طراحی شده است تا در صندوق عقب اغلب اتومبیل‌ها به راحتی جا بگیرد.

 ابزار سفر | چادر مسافرتی مناسب ترین وسیله سفرنوروزی

طراحی متفاوت

بوفالو برای به حداقل رساندن دشواری‌های مربوط به چادرهای مسافرتی معمول طراحی شده است. هیچ سیم و طناب نگهدارنده‌ای وجود ندارد و نیازی نیست چادر از سطح زمین فاصله داشته باشد.


جا برای آویزان کردن

هیچ نگهدارنده مرکزی در چادر تعبیه نشده است؛ با این حال، بدنه چادر قابلیت تحمل وزنی معادل ۱۳۰ کیلوگرم در حالت آویزان به مرکز دارد. می‌توانید هر چیزی از وسایل و اسباب سفر تا یک مهتابی کوچک را از مرکز چادر آویزان کنید.

 ابزار سفر | چادر مسافرتی مناسب ترین وسیله سفرنوروزی

سازگار با محیط زیست

مقاومت و سازگاری چادر در ساحل، هنگام بارش برف، باران، باد و در گرمای شدید امتحان شده است. متناسب با هر کدام از این شرایط ویژه، تغییراتی جهت بهبود کیفیت در طراحی این چادر صورت گرفته تا سازگارتر با محیط باشد.


جریان هوا

با وجود ۱ در و ۴ پنجره‌ی بزرگ، هوای ورودی به فضای چادر به اندازه‌ی کافی رضایت بخش خواهد بود.


مقاوم در برابر گرما

رنگ خاص پارچه‌ی چادر برای مقابله با گرمای شدید انتخاب شده است. حتی یک خنک‌کننده برای مواقعی که گرما بسیار شدید است در چادر قرار داده شده است.

کجارو

اخبار مرتبط:

ابزار سفر , دوربین فیلمبرداری اکشن مسافرتی+تصاویر

ابزار مورد نیاز برای راحت سفر کردن در دنیای دیجیتال

ابزار سفر: کتاب‌خوانی برای مسافران +تصاویر

ابزار سفر ;شارژر دو منظوره برای سفر که هم دیواری میشود هم همراه+تصاویر

ابزار سفر;با سایلنت پارتنر صدای خروپف را در سفر دور بزنید+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابزار سفر | چادر مسافرتی مناسب ترین وسیله سفرنوروزی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..