تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زناشویی موفق| با این ترفندها به دعواها خاتمه دهید

زناشویی موفق و نکات کاربردی برای خاتمه دادن به دعواهای زناشویی را در ادامه برای شما آورده ایم.

زناشویی موفق| با این ترفندها به دعواها خاتمه دهید

زناشویی موفق و دعواهای زناشوبی

بحث و گفتگو در همه رابطه ها هست. از رفتارهای کوچک مثل قرار ندادن لباس ها سر جایش گرفته تا مشکلات و مجادله های مهم تر خانواده ها. تمام دعواها را می توان با ۵ گام که در زیر توضیح داده شده است خاتمه داد.

 زناشویی موفق| با این ترفندها به دعواها خاتمه دهید

گام اول: نفس عمیق بکشید

بهترین کار برای زمانی که خشمگین هستید کشیدن یک نفس عمیق است. بحث و گفتگو باعث تشویق پاسخ جنگ یا گریز می شود. زمانی به این احساس دست می یابید که انرژی زیادی داشته باشید. تنفس عمیق به مغز اکسیژن می رساند و اجازه می دهید بهتر درباره آن موقعیت فکر کنید.


گام دوم: از هم فاصله بگیرید و زمان بدهید

آنتراک فقط برای بچه های مدرسه نیست بلکه برای شما و همسرتان نیز کارایی دارد. این وقفه به هر دو طرف فرصت می دهد ارام شوند و دوباره با فکر و مغز آرام تر و سالم تر باز گردند. یکی دیگر از راه حل ها خواب است. خوابیدن در زمانی که عصبانی هستید خیلی بهتر از شرکت کردن در بحثی است که هنوز نتوانسته اید کاملا آن را پردازش کنید.
گام سوم: واقعا به گفته های همسرتان گوش بدهید

وقتی می خواهید به همسرتان بفهمانید که چه می گویید دیگر نمی توانید به حرف های او گوش دهید. در این مواقع استراتژی گام سوم برای هر دوی شما مفید است. به جای این که یک نفسه حرف بزنید تا منظورتان را بفهمانید به حرفهایش گوش بدهید و به او اجازه دهید چیزهایی که از گفته هایش فهمیده اید را بداند. با این روش او احساس درک شدن و اعتبار می کند. بنابراین آرام می شود و به حرف های تان گوش می دهد. این کار به معنای نادیده گرفتن نیازها و احساس های شما نیست بلکه عشق و احترامی که نسبت به همسرتان دارید را نشان می دهد.


گام چهارم: احساسی که نسبت به رفتارش دارید بگویید

گاهی اوقات نیاز است که به وضعیت کنونی خودتان اقرار کنید. وقتی از انسان ها به روشی مثبت درخواست کمک کنید واکنش بهتری نشان می دهند تا این که به صورت دستوری این کار را انجام دهید. پس به جای این که بگویید “هیچوقت وضعیت من را درک نمی کنی” بگویید ” اگر ظرف ها را شب ها بشوری کمک بزرگی به من کردی چون مجبور نیستم وقتی خسته از سر کار برگشتم آن ها را بشویم”


گام پنجم: سازش داشته باشید

به جای این که در بحث ها فقط به فکر برنده شدن باشید به این فکر کنید که چگونه می توانید با هم به توافق برسید و آخر بحث را خوب تمام کنید. اگر نیازهای رابطه را در اولویت نیازهای شخصی قرار دهید همه چیز حل می شود. روش دیگر برای رسیدن به سازش این است که متوقف شوید و به این فکر کنید که ادامه دادن بحث چه عواقبی به همراه خواهد داشت. به زندگی مشترکی که دارید فکر کنید. تاریخچه ای که با هم داشتید و آینده ای که با هم خواهید داشت. آن ظرف های نشسته اینقدرها هم ارزش ندارد درست است؟

تبیان

اخبار مرتبط:

زناشویی موفق / وزن کسانی که رابطه شاد دارند تغییر می کند

زناشویی موفق / بهترین راه حل مشکلات زناشویی ,حتما بخوانید

زناشویی موفق / این انتظارات را از همسر خود هرگز نداشته باشید

برای زناشویی موفق تسلیم احساسات ناخوشایند نشوید!

زناشویی موفق / حرف دلتان را بزنید و مشکلات خود را حتما بگویید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زناشویی موفق| با این ترفندها به دعواها خاتمه دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..