تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشابه با بدن شما چه می کند؟ + فیلم

از نوشابه چه می دانید؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوشابه شیرین و پر طرفدار بر خلاف جایگاه خوبی که در بین مصرف کنندگان پیدا کرده از لحاظ علم تغذیه و مواد تشکیل دهنده کاملا منع شده است. کافئین، دی اکسید کربن، اسید فسفریک و شکر موجود در نوشابه تاثیرات مخربی روی قسمت های مختلف بدن گذاشته و عملکرد آنها را پس از مدتی دچار اختلال می کند. بر اساس تحقیقات دانشگاهی در آمریکا، همین نوشابه شیرین سالانه در جهان جان 184 هزار نفر را می گیرد. 

10 دقیقه پس از خوردن این سم سیاه 10 قاشق شکر وارد بدن می شود، رقمی معادل 100 درصد نیاز روزانه بدن هر فرد. اسید فسفریک داخل نوشابه نیز با تغییر در طعم شکر موجود مانع از ایجاد حالت تهوع در فرد و توفق خوردن آن می شود. 20 دقیقه بعد قند نوشابه به اوج خود رسیده و شروع به ترشح انسولین می کند، اکنون کبد وارد عمل شده و تمامی قند موجود را به چربی تبدیل می کند همچنین اشتها را برای دریافت کالری اضافی مشتاق تر می کند. چاقی، پوکی استخوان بیماری های قلبی، عروقی و گوارشی تنها بخشی از سوغات این سم سیاه برای بدن است.


برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشابه با بدن شما چه می کند؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..