تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره‌های سال ۹۵ تلویزیون مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس نظرسنجی دو برنامه «سین مثل سریال» در شبكه اول سیما و «سه ستاره» در شبكه سه سیما، نفرات و مجموعه های تلویزیونی در سال 95 بر اساس رای مردم انتخاب شدند.

طبق نظرسنجی برنامه «سه ستاره» كه با اجرای احسان علیخانی از شبکه سه پخش شد از میان خوانندگان تیتراژ سریال های تلویزیونی محمد علیزاده برای تیتراژ سریال «برادر» ، احسان خواجه امیری برای تیتراژ سریال «هشت و نیم دقیقه» و امید نعمتی برای تیتراژ سریال «لیسانسه ها» اول تا سوم شدند.

نتایج آرا بهترین برنامه تخصصی تلویزیونی هم به ترتیب برنامه های «فوتبال 120»، « سمت خدا» و «ثریا» را برترین برنامه های تخصصی شبكه های سیما نشان می دهد.

در میان بهترین برنامه سرگرمی و ورزشی، رتبه های اول تا سوم به برنامه های «دورهمی» ، «نود» و «خندوانه» اختصاص یافت و مردم در نظرسنجی های خود در میان مجریان برنامه های تلویزیونی ابتدا به مهران مدیری، سپس به عادل فردوسی پور و رامبد جوان به عنوان بهترین مجریان رای دادند .

از میان مجریان زن نیز مژده لواسانی، ژاله صادقیان و گیتی خامنه بیشترین محبوبیت را از نظر تعداد رای مردمی داشتند.

بهترین ورزشكاران مرد حسن یزدانی (عضو تیم ملی كشتی)، تیم ملی فوتسال و كیانوش رستمی (عضو تیم ملی وزنه برداری) بر اساس رای مردم در سال 95 انتخاب شدند و در نهایت بر اساس نظر مخاطبان بهترین ورزشكار زن در سال 95، كیمیا علیزاده (عضو تیم ملی تكواندو و نخستین مدال آور زن المپیك برای ایران)  زهرا نعمتی (عضو تیم ملی تیراندازی با كمان) و سارا خادم الشریعه (عضو تیم ملی شطرنج) انتخاب شدند.

و اما در میان نظرسنجی هایی كه برنامه سین مثل سریال انجام داد، «محله گل و بلبل » پُر طرفدار ترین مجموعه تلویزیونی شبكه یك سیما شد و شبنم قلی خانی و كامران تفتی بهترین بازیگران مجموعه های تلویزیونی در سال 95 از نگاه مخاطبان شبكه یك سیما بودند.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره‌های سال ۹۵ تلویزیون مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..