تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوریس جانسون هم نوروز را تبریک گفت

به گزارش افکارنیوز،

 سایت وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس برای همه کسانی که در انگلیس و در سراسر جهان نوروز را جشن می گیرند، پیام تبریک فرستاد و برای همه در سال جدید سلامتی و شادی را آرزو کرد. 

در متن پیام تبریک نوروزی جانسون آمده است: من به همه افرادی که نوروز را در سراسر جهان جشن می گیرند، تبریک می گویم و بهترین آروزها را برایشان دارم. افرادی از کشورها، جوامع و پیشینه های مختلف که با عزیزانشان گرد هم می آیند تا سال نو و آغاز بهار را جشن بگیرند.

وزیر خارجه انگلیس افزود: نوروز فرصتی است برای نگاه به سالی که گذشت و سالی که در راه است. بنابراین، در هرکجا که هستید و سال نو را جشن می گیرید، برایتان آینده ای توام با سلامتی و شادمانی را آرزو می کنم.  

وی در پایان این پیام به زبان فارسی و با حروف انگلیسی نوشت: «نوروزتان پیروز».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوریس جانسون هم نوروز را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..