تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لژیونرها رسیدند/ تیم ملی در دوحه کامل شد

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی که به طور کامل تمامی نفراتش را در اختیار دارد، استارت نهایی را برای غلبه بر قطر با تمرین کارهای تاکتیکی امشب آغاز خواهد کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز در هتل محل اقامت خود تمرینات را زیر نظر کی روش برگزار کرد.

بر همین اساس ملی پوشان فوتبال ایران صبح امروز در هتل محل اقامت تیم ملی، زیر نظر کارلوس کی روش و سایر اعضای کادرفنی و با حضور لژیونر ها تمرینات خود را برگزار کرد.

این اولین تمرین تیم ملی با حضور تمام بازیکنان خود بود.

این تمرین بیشتر به انجام کارهای بدنی اختصاص داشت و قرار است تیم ملی با حضور تمامی نفرات استارت نهایی خود برای غلبه بر قطر را از امشب و با انجام کارهای تاکتیکی بزند.

در تمرین امروز بازیکنانی مانند قوچان نژاد، جهانبخش، محمدی، شجاعی و انصاری‌فرد نیز حضور داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لژیونرها رسیدند/ تیم ملی در دوحه کامل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..