تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک کشته در انفجار سیلندر گاز در خوزستان

رئیس روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان خوزستان گفت: انفجار سیلندر گاز مایع در هفتکل در استان خوزستان 2 مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.

آفتاب‌‌نیوز :

رضا رفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این حادثه ساعت 7:55 دقیقه صبح امروز در روستای حسن شاهی از توابع شهرستان هفتکل رخ داد. 

وی گفت: انفجار کپسول گاز باعث تخریب منزل مسکونی شد که در این حادثه 2نفر دچار سوختگی 80 درصد شدند و یک نفر به دلیل تخریب آوار جان خود را از دست داد. 

رئیس روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان خوزستان در ادامه افزود: مصدومان حادثه بعد از انتقال به مرکز درمانی شهرستان هفتکل با 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان طالقانی اهواز انتقال داده شدند. 

هفتکل در مرکز استان خوزستان قرار دارد. این شهر تا اهواز مرکز استان خوزستان 90 کیلومتر فاصله دارد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک کشته در انفجار سیلندر گاز در خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..