تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین تمرین تیم ملى با حضور همه ملی پوشان برگزار شد

نخستین تمرین تیم ملى با حضور همه ملی پوشان برگزار شد

تمرین صبح امروز تیم ملی فوتبال ایران با اضافه شدن پنج لژیونر دیگر برگزار شد تا کارلوس کی‌روش تمام نفرات خود را در اختیار داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با تصمیم کی‌روش تمرین صبح امروز تیم ملی در هتل محل اقامت‌شان در قطر برگزار شد و سرمربی ایران تمام کارها زیر نظر داشت.

علیرضا جهانبخش، میلاد محمدی، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد نیز در تمرین امروز حضور داشتند تا نخستین تمرین تیم ملی پیش از بازی با قطر با حضور تمام بازیکنان انجام شود.

116




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین تمرین تیم ملى با حضور همه ملی پوشان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..