تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهمیت مصرف مکمل های چربی سوز

اگر می خواهید مکمل های چربی سوز تهیه کنید بهتر است ابتدا با عوارض جانبی آن ها آشنا شوید و نسبت به میزان چاقی تان از این فرآورده ها استفاده کنید تا بدنتان دچار مشکلات و عوارض جانبی این مکمل ها نشود به راهنمایی ها و توصیه های متخصصین در این باره دقت کنید این مکمل ها برای سوزاندن کالری و افزایش چربی سوزی و سوخت و ساز بدن مصرف می شوند .

مکمل های چربی سوز با افزایش مصرف انرژی و هورمون های چربی سوزی به از دست دادن چربی کمک می کنند. اگرچه انتخاب مکمل های درست می تواند کار سختی باشد، اما از نظر علمی برخی از آنها اثربخشی مفیدی دارند. بنابراین قبل از مصرف مکمل های چربی سوز با پزشک خود مشورت کنید.

CLA

اسید لینولئیک کنژوگه معروف به CLA یک نوع چربی سالمی است که براساس مقاله منتشر شده در مجله امریکایی تغذیه به افزایش میزان متابولیسم و تجزیه چربی ها کمک می کند. محققان تاثیر مکمل های CLA بر توده چربی بدن در افراد دارای اضافه وزن و چاق را ثبت کردند. براساس مطالعه انجام شده در طول یک سال، افرادی که از CLA استفاده کردند، نسبت به گروه دارونما میزان چربی بیشتری از دست دادند. مکمل های CLA باعث افزایش مصرف انرژی یا سوزاندن کالری در افراد می شود.

لوسین

لوسین اسیدآمینه ای است که نقش مهمی در جلوگیری از تحلیل عضلات دارد. براساس مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه، افراد شرکت کننده در گروه لوسین یا گروه دارونما به مدت ۶ هفته از یک رژیم غذایی کم کالری پیروی کردند. طبق یافته های دانشمندان، میزان از دست دادن چربی بدن در گروه لوسین در مقایسه با گروه دارونما بیشتر بود.

کپسینوئید

کپسینوئید که ترکیبی در فلفل های قرمز و تند است، تاثیر مثبتی در از دست دادن میزان چربی دارد. براساس مطالعه منتشر شده در مجله امریکایی تغذیه، مصرف ۶ میلی گرم کپسینوئید به مدت ۱۲ هفته در مقایسه با گروه دارونما چربی سوزی بیشتری را به ویژه در ناحیه شکمی به همراه دارد.

عصاره چای سبز

عصاره چای سبز حاوی میزان بالایی کاتچین بوده که این آنتی اکسیدان در افزایش چربی سوزی موثر است. براساس مطالعه منتشر شده در مجله امریکایی تغذیه، عصاره چای سبز از طریق دو مکانیسم باعث افزایش از دست دادن چربی می شود. نخست با بالا بردن مصرف انرژی، سپس با مهار تجزیه هورمون چربی سوز نوراپی نفرین، میزان اکسیداسیون چربی را افزایش می دهد. سطوح بالای نوراپینفرین با افزایش چربی سوزی در ارتباط است.

ترجمه شده از وب سایت: www.livestrong.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهمیت مصرف مکمل های چربی سوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..