تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۴۰ هزار وسیله نقلیه از محورهای لرستان تردد کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش تردد وسایل نقلیه در محور های لرستان در ۳۰ اسفندماه ۹۵ اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در جاده های استان ۲۴۰ هزار و ۴۹۲ وسیله نقلیه بوده که این میزان نسبت به روز قبل یعنی ۲۹ اسفندماه ۳۳ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به محورهای پرتردد استان گفت: سه راهی چالانچولان بروجرد - خرم آباد با ۱۴ هزار و ۶۶۵ تردد، بروجرد - سه راهی چالانچولان با ۱۳ هزار و ۲۳۴ تردد و  محور توره - بروجرد با ۱۱ هزار و ۲۱ تردد به ترتیب بیشترین تردد وسیله نقلیه را داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: همچنین محورهای بروجرد - بیرانشهر با ۴۲۶ تردد، سه راهی نورآباد- نهاوند با ۹۸۷ تردد و محور دره شهر - پلدختر با یک هزار و ۴۶ تردد کمترین تردد وسیله نقلیه را داشته اند.

زندی فر ساعت اوج تردد را ۱۱ الی ۱۲ با تعداد ۱۸ هزار و ۳۳۷ تردد وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد ها ۹ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه متوسط سرعت وسایل نقلیه در محورهای لرستان ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده است، افزود: بیشترین متوسط سرعت در محوردورود - ازنا با سرعت ۱۰۲ کیلومتر بر ساعت بوده و کمترین متوسط سرعت در محورالیگودرز خمین با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به وضعیت جوی در کل محورهای استان تصریح کرد: وضعیت جوی نیمه تا تمام ابری همراه با بارندگی، رعدو برق، احتمال ریزش تگرگ و درمناطق شمالی وشرقی استان رگبار برف و وزش باد نسبتا شدید و مه آلود را در استان داشته ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۴۰ هزار وسیله نقلیه از محورهای لرستان تردد کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..