تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوچان نژاد در آستانه شکستن رکورد تاریخی

سه شنبه، 1 فروردین 1396 ساعت 14:422017-03-21ورزشي

17 گل در 33 بازی ملی، آمار فوق العاده ای برای گوچی با پیراهن تیم ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدولت بهار، قوچان نژاد بر خلاف تیم ملی، این سال ها در رده باشگاهی اوضاع خوبی نداشت اما این فصل، نشان داده توانایی هایش فقط به رویارویی با حریفان آسیایی مربوط نمی شود و در لیگ هلند هم آمار بسیار خوبی دارد.

گوچی امروز با گلزنی به فاینورد، 15 گله شد و در رده دوم برترین گلزنان هلند باقی ماند.

نیکولای یورگنسن رقیب اصلی او برای آقای گلی هم در بازی امروز دو تیم گل زد و فاصله روی عدد 3 باقی ماند.

گوچی این فصل در تمام بازی های هیرنفین، برای تیمش بازی کرده و مجموعا 2352 دقیقه در زمین بوده است.

زدن 15 گل در این بازی ها، یعنی گوچی هر 156 دقیقه توانسته برای تیمش گل بزند.

مهاجم ناموفق دسته دوم انگلیس، حالا در هلند در حد یک فوق ستاره بوده و آماری بهتر از هر دو بازی یک گل دارد.

7 هفته دیگر، از لیگ هلند باقی مانده و گوچی در صورت گلزنی در بازی های بعدی، می تواند رویای زدن 20 گل در یک فصل را داشته باشد.

بالاترین تعداد گلی که یک بازیکن ایرانی، توانسته در سطح اول اروپا بزند.

بهترین آمار دایی در بوندسلیگا، 7 گل در یک فصل بود که گوچی این فصل تقریبا دو برابر آن را زده است و با زدن یک گل دیگر، به رکورد هاشمیان یعنی 16 گل در یک فصل می رسد.


کلید واژه ها: بازی - گوچی - قوچان نژاد - آمار - هلند - تیم ملی - قوچان - امروز - رکورد - فوق العاده - بالاترین - هاشمیان - پیراهن - بهترین - برترین - گلزنان - تاریخی - ناموفق - ستاره - اروپا - گزارش - صورت - دایی - زمین - دولت - نشان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوچان نژاد در آستانه شکستن رکورد تاریخی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..