تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشهدالرضا چشم انتظار دیدار یار

مشهدالرضا چشم انتظار دیدار یاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ساعاتی دیگر تا شروع سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم منور رضوی زمان باقی مانده است.

در این میان زائران و مجاوران حرم منور رضوی از جای جای ایران‌زمین و مشهد مقدس خود را به بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) می‌رسانند تا با حضور در سخنرانی مقام معظم رهبری و استماع سخنان ایشان نقشه یک سال نظام جمهوری برای آنان ترسیم شود.

پیر و جوان در حال تشرف به حرم منور رضوی هستند و در این میان گروه‌های زیادی نیز که شامل زائران سایر شهرستان‌های کشور هستند به‌صورت کاروانی در حال تشرف به حرم رضوی هستند.

همچنین جمعیت وسیعی از مردم که برای لحظات سال نو در حرم منور رضوی حاضر شده بودند همچنان در حرم امام هشتم باقی مانده‌اند تا حسن‌ختام سال تحویل آنان، استماع فرمایشات ولی امر مسلمین جهان باشد.

گروه وسیعی از زائران غیرایرانی نیز در حرم منور رضوی حاضر هستند و قرار است فرمایشات مقام معظم رهبری به سه زبان ترجمه شود و در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشهدالرضا چشم انتظار دیدار یار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..