تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلف شدن 35 رأس گوسفند به علت آلودگی آب در تربت جام

تلف شدن 35 رأس گوسفند به علت آلودگی آب در تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد،دکترعلیرضاجاقوری افزود: تعداد 35 راس گوسفند و بز در يكي از دامداري هاي شهرستان تربت جام بر اثر خوردن آب  آلوده به كودشيميايي اوره تلف شد و لاشه هاي تلف شده پس از معاينه  و تشخيص مسموميت براي مصارف انساني غير قابل مصرف تشخيص داده شد و زير نظر كارشناسان دامپزشكي معدوم گرديد.

وی ادامه داد: كود اوره، يكي از كودهاي رايج در مصارف كشاورزي است كه در صورت غفلت و بي احتياطي دامداران در هنگام چرا و يا دسترسي دامها به آب حاوي كود موجب مسموميت و مرگ و مير دامها مي شود.

دکتر جاقوری افزود: به منظور جلوگيري از مسموميت هاي فوق بايد كشاورزان و دامداران در اين مواقع با همديگر هماهنگ بوده و اطلاع رساني مناسب انجام گيرد.

انتهای پیام//س.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلف شدن 35 رأس گوسفند به علت آلودگی آب در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..