تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باند سارقان اتومبیل در قزوین دستگیر شدند

ساعت: 15:15 منتشر شده در مورخ: 1396/01/01 شناسه خبر: 1068595

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند هشت نفره سارقان اتومبیل و کشف 28 فقره سرقت اتومبیل در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اتومبیل به ویژه سرقت خودروهای پراید در سطح شهرستان قزوین و ایجاد جو ناامنی توسط سارقان ، کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم، یکی از سارقان را شناسایی و حین تردد با یک دستگاه خودروی سرقتی در قزوین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی، به سرقت متعدد خودرو با همدستی سه سارق دیگر معترف شد که پلیس آن‌ها را در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر کرد.

محمودی با اشاره به اینکه کلیه متهمان دارای سابقه کیفری هستند، اضافه کرد: متهمان همچنین به سرقت ۲۸ فقره اتومبیل در شهرستان قزوین اعتراف و اقرار داشتند خودرو را پس از سرقت قطعات داخل آن در حاشیه شهرها رها می‌کردند.

وی ادامه داد: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به چهار مالخر، کارآگاهان چهار متهم دیگر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کلیه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی ، با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

محمودی با بیان اینکه عمده خودورهای سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند به شهروندان توصیه کرد: وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه همکاری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باند سارقان اتومبیل در قزوین دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..