تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف لنگرود به لاهیجان ۲ کشته برجای گذاشت +عکس

ساعت: 14:51 منتشر شده در مورخ: 1396/01/01 شناسه خبر: 1068530

اولین قربانیان نورزوی محور لاهیجان به لنگرود؛

تصادف شب گذشته در محور لنگرود به لاهیجان دو کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، شب گذشته و در مسیر پرتردد و خطرآفرین لنگرود به لاهیجان یک دستگاه خودروی پراید به علت سرعت غیرمجاز و انحراف به راست از مسیر اصلی منحرف شد، که این حادثه منجر به جان باختن دو نفر از سرنشینان این خودرو شد.

سه نفر مصدوم دیگر این حادثه که سرنشینان همین پراید بودند توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مسیر لنگرود به لاهیجان از پرتردد ترین محورهای استان گیلان است، این مسیر یکی از مسیرهای خطرآفرین استان گیلان نیز محسوب می شود.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف لنگرود به لاهیجان ۲ کشته برجای گذاشت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..