تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ کشف 40 تن برنج خارجی قاچاق درشهرستان عسلویه

‍ کشف 40 تن برنج خارجی قاچاق درشهرستان عسلویه به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سهام صالحی"گفت: یگان های انتظامی این شهرستان با محوریت پلیس آگاهی پس از کسب خبر مبنی بر اینکه دو دستگاه تریلر  از یک انبار در شهر نخل تقی در حال بارگیری برنج قاچاق می باشند و قصد انتقال آن به شیراز را دارند، بلافاصله محور های خروجی شهرستان را زیر نظر گرفته و بعد از شناسایی و رویت، دو دستگاه تریلر را متوقف کردند.  

وی افزود: ماموران پس از توقف و بازرسی از تریلرهای مذکور، 500 کیسه 40 کیلوگرمی برنج خارجی به مارک اترک و 500 کیسه 40کیلویی به مارک نفیس فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد.  

سرهنگ "صالحی" با بیان اینکه کارشناس مربوطه ارزش این محموله را سه میلیارد ریال برآورد کرده است، ادامه داد: در این رابطه دو نفر دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ کشف 40 تن برنج خارجی قاچاق درشهرستان عسلویه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..