تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسه

کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسه

کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسه 

دوشس کمبریج یا کیت میدلتون در سفر به فرانسه تیپ و لباس های مختلفی را بر تن داشت که مانند همیشه زیبا و جذاب به نظر می رسید. روز گذشته برای کیت میدلتون و شوهرش پرنس ویلیام روز بسیار پرمشغله ای بود. آنها روز خود را با تماشای رژه روز سنت پاتریک در لندن شروع کرده و سپس با جت اختصاصی عازم پاریس شدند.

به گزارش پارس ناز دوشس کمبریج در یک روز با سه تیپ متفاوت در پایتخت فرانسه دیده شد. او در ابتدا در دیدار با رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه با کت سبز رنگی با طراحی کاترین واکر، دیده شد.
کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهکیت میدلتون در روز سنت پاتریک
کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهکیت میدلتون با کت سبز رنگ در رژه سنت پاتریک در لندن
کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهکیت میدلتون و همسرش شاهزاده ویلیام

مدت کمی پس از آن کیت میدلتون لباسش را به یک پیراهن مجلسی مشکی از برند الکساندر مک کوئین تغییر داد و همراه آن از ست مروارید استفاده کرد. شوهرش ویلیام نیز در سفارت بریتانیا در فرانسه حضور یافت.این اولین بازدید رسمی این زوج از شهر پاریس از زمان فوت پرنسس دیانا (مادر شاهزاده ویلیام) است که بیست سال از آن زمان می گذرد.
کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهکیت میدلتون و رئیس جمهور فرانسه اولاند
کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهتیپ کیت میدلتون و همسرش در دیدار با اولاند در پاریس
کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهدوک و دوشس کمبریج در کنار اولاند در کاخ الیزه

کیت میدلتون سپس آن روز را به گزارش پارس ناز با پیراهنی به رنگ آبی یخی از طراحی های جنی پکهام در مهمانی شام، به پایان رساند.اخیرا شاهزاده ویلیام برای گذراندن یک تعطیلات آخر هفته و فیلم لورفته ای از رقصیدن وی که در حالت هوشیاری نبوده و همچنین مشاهده شدن گپ و گفتگوی وی با با زنی که به وی تکیه داده بود،

رسوایی به بار آورده و تبدیل به تیتر اول رسانه ها شده بود و شاید همسرش با انواع لباس های مختلف سعی داشت که تمام توجه ها را از ویلیام به خودش معطوف کند.
کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهتیپ مشکی کیت میدلتون و همسر اولاند
کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهکیت میدلتون در لباسی از طراحی های الکساندر مک کوئین

در طول این مهمانی شام، شاهزاده ویلیام همچنین در پشت تریبون پیامی را از ملکه الیزابت برای حضار خواند:”من همچنان به این کشور زیبا و مردمانش علاقه دارم پیوند، بین این دو ملت در طول زمان باقی بوده و هست و مطمئنم به شکوفایی خود ادامه می دهد.

کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهکیت میدلتون در ضیافتی در کنار برخی از افراد مشهور در فرانسه

کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهکیت میدلتون و شوهرش در پاریس

کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهتیپ زیبای کیت میدلتون در لباس آبی یخی

کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسهکیت میدلتون و همسر رئیس جمهور فرانسه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیت میدلتون با لباس های زیبا و جذاب در فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..