تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا دیشب ویژه برنامه نوروزی دورهمی پخش نشد؟

طبق اعلام قبلی قرار بود دورهمی در نوروز از شبکه نسیم پخش شود اما شب گذشته به جای جنگ نوروزی، یکی از قسمت های معمول این برنامه روی آنتن رفت.

ادامه جنجال های صدا و سیما برای پخش برنامه های نوروزی

دوشنبه شب سی ام اسفند ماه برخلاف آنکه قرار بود ویژه جنگ نوروزی برنامه «دورهمی» روی آنتن برود، قسمت اول از سرى دوم دورهمى، از شبکه نسیم پخش شد. پیش از این طبق اخبار منتشر شده، قرار بود در ایام نوروز جنگ شبانه دورهمی روی آنتن برود که چنین نشد و یکی از قسمت های عادی برنامه پخش شد.

ماجرا از قول روابط عمومی برنامه به این شرح است:
"به علت تغییرات در انتخاب قسمت های ضبط شده و نبودن فرصت کافى، تا ساعت ٩ شب تدوین برنامه توسط عوامل ما به اتمام نرسید. لذا شبکه محترم نسیم نسبت به تدوین سریع قسمت انتخابی اقدام نمود تا در زمان مقرر آماده پخش شود."

به همین منظور کار کیفیت مورد رضایت را نداشت و عدم وجود تیتراژ نیز به همین دلیل بود.

با پوزش از اشکالات به وجود آمده، اعلام می‌شود از این پس پخش مجموعه دورهمی در روزهاى پنج شنبه ساعت ٢١، جمعه و شنبه ساعت ٢٣ است.»

پیش از این نیز پخش قسمت جدید مجموعه «کلاه قرمزی» به مشکل برخورده بود و مسئولان صداوسیما به جای قسمت های جدید بخشی از «کلاه قرمزی» پخش شده در دو سال قبل را روی آنتن فرستادند.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: cinemacinema.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا دیشب ویژه برنامه نوروزی دورهمی پخش نشد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..