تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لکه های پوستی دستگاه تناسلی، راهکار

بعد قارچ واژن همسرم، لکه های قرمز زیرپوستی در ناحیه نوک آلت من و گردنه و بدنه بوجود آمده.

سوال:

سلام پس از چندین بار قارچی شدن واژن همسرم متاسفانه اینبار بعد از نزدیکی لکه هلی قرمز زیرپوستی در ناحیه نوک آلت و گردنه و بدنه بوجود آمده و خودسر از کپسول فلوکلونازول استفاده کردم و نزدیکی نداشتم تا اینکه لکه ها خوب شده و فقط جای آنها مانده است.آیا دارویی خاص موجود است و بایستی چه کنم,متشکرم.

جواب:

قارچ ناحیه آلت تناسلی، بالانیت نام دارد که نیاز به استفاده از داروی ضد قارچ خوراکی است. بصورت تک دوز 150 معمولا مصرف می شود.   همسرتان هم باید همزمان با شما داروی ضد قارچ مصرف کند.   یک هفته پماد واژینال کلوتریمازول مصرف کند. اگر بهبودی حاصل نشد حتما به متخصص ارولوژی برای معاینه مراجعه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لکه های پوستی دستگاه تناسلی، راهکار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..