تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض قرص متفورمین، بیشتر بدانید

از وقتی متفورمین را مصرف می کنم عوارضی مثل خس خس سینه، سرفه و تپش قلب دارم.

سوال:

سلام من به دلیل مشکل تخمدان پلی کیستیک به تجوز پزشک متخصص زنان باید داروی متفورمین بخورم ولی از وقتی این دارو را مصرف میکنم عوارضی مثل خس خس سینه و سرفه و تپش قلب دارم میخواستم بدونم این ها مینونن علایم الرژی به داروی متفورمین باشن ؟ کلا این دارو میتونه در بدن ایجاد الرژی کنه ؟ یا این علایم ربطی به الرژی به این قرص نداره ؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.

جواب:

این علائم به نفع عوارض متفورمین نیست. بالاخره هر دارویی می تواند عوارض داشته باشد. عوارض متفورمین سامل هیپوگلیسمی، بی اشتهایی، تهوع، استفراغ، نفخ، تولید گاز بیش از حد در روده‌ها، و اسهال، خستگی، دردهای عضلانی، تنگی نفس، خواب آلودگی، یا معده درد...

بازهم توصیه می کنم با پزشک معالجتان مشورت کنید. ممکن است مورد دیگری برایتان مطرح باشد. ایشان چون در جریان بیماریتان هستند و معاینه انجام داده اند بیشتر می توانند به شما کمک بکنند.

تخمدانهای پلی کیستیک یک بیماری مزمن است که قسمت های مختلفی از بدن شامل تخمدان ،  پوست و مو و غدد داخلی درگیر هستند و درمان قطعی نداردولی کاهش وزن و ورزش منظم روزانه (پیاده روی سریع روزی 40 دقیقه)توصیه می شود. در کل در درمان تخمدان پلی کیستیک توصیه می شود وزن مناسب داشته باشید و  ازدواج و بارداری تا حد امکان به تعویق نیافتد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض قرص متفورمین، بیشتر بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..