تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترشحات بعد از پریود، علت و درمان

بعد از خونریزی قاعدگی به مدت 6 روز تا 4 روز بعد ترشحات زردرنگ دارم، البته زیاد زردرنگ نیست.

سوال:

سلام خانم دکتر خسته نباشید. معمولا بعد از خونریزی قاعدگی به مدت 6 روز تا 4 روز بعد ترشحات زرد رنگ دارم، البته زیاد زرد رنگ نیست ولی معمولا تا ده روز اول سیکل قطع میشه،سه ماهی هست که سزارین شدن و قبل بارداری هم تا حدودی اینجوری بودم میخواستم بدونم عفونت دارم؟ البته خارش و سوزش ندارم.

جواب:

نمی توان اینگونه قضاوت کرد. باید معاینه انجام شود. به متخصص زنان مراجعه شود تا معاینه انجام شود.

احتمال دارد که لکه بینی باشد که با ترشحات اشتباه گرفته می شود. زیرا در سزارین ممکن است خونریزی بصورت لکه بینی این همه ادامه پیدا کند. البته اگر قبل از بارداری هم ترشحات این شکل بوده احتمال عفونت بیشتر مطرح می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترشحات بعد از پریود، علت و درمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..