تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد ۶ هزار ظرفیت پارکینگ برای زائران در مسجد مقدس جمکران

مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران داد

مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران از ایجاد ظرفیت ۶ هزار پارکینگ برای زائران ویژه ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

ایجاد ۶ هزار ظرفیت پارکینگ برای زائران در مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن محرری با اشاره به اینکه نظارت و ارزیابی بر عملکرد همه واحدهای مسجد مقدس جمکران صورت می‌گیرد، گفت: در نظر داریم تا با ارائه بهترین خدمات، رضایتمندی بیشتر زائران و مسافران نوروزی این مکان مقدس را جلب کنیم.

مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه خدمات درمانی جمکران نیز توسط دارالشفا حضرت مهدی(عج) انجام می‌شود، اظهار کرد: این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز فعالیت داشته و ارائه خدمات درمانی عمومی و داروخانه را برعهده دارد، همچنین بعضی خدمات تخصصی درمانی نیز در برخی مواقع انجام می‌شود.

وی دیگر خدمات ارائه‌شده به زائران را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: پارکینگ مسافران در ایام نوروز شامل پارکینگ یک، دو، سه و چهار است، همچنین پارکینگ شماره پنج نیز در ورودی درب دو راه‌اندازی شده است.

محرری خاطرنشان کرد: پارکینگ شماره ۳ نیز در نزدیک میدان انتظار و پارکینگ شماره ۴ نیز با استراحتگاه نیمه شعبان یک واحد به شمار می‌رود، بنابراین می‌توان گفت بیش از ۶ هزار ظرفیت پارکینگ برای زائران وجود دارد.

مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران با تأکید براینکه جایگاه‌ CNG به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد، گفت: جایگاه‌ بنزین نیز از ۶ صبح لغایت دو بامداد خدمات خود را ارائه می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد ۶ هزار ظرفیت پارکینگ برای زائران در مسجد مقدس جمکران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..