تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال روزانه اسامی نامزدهای انتخابات به مراجع چهارگانه

به گزارش مشرق، علی اصغر ناصر بخت رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران درباره روند رسیدگی به صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر اظهار داشت: در پایان هر روز، اطلاعات مربوط به ثبت نام کنندگان همان روز را برای مراجع ۴گانه ارسال می کنیم و طبق قانون این مراجع، ده روز مهلت دارند تا به صلاحیت افراد رسیدگی کنند.

وی افزود: روز ۱۶ فروردین فرصت برای اظهار نظر درباره صلاحیت ها به اتمام رسیده و هیئت اجرایی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراها وارد فرایند رسیدگی به صلاحیت ها می شود.

ناصر بخت اضافه کرد: هیئت اجرایی بنابر قانون یک هفته مهلت دارد که نسبت به صلاحیت ها اظهار نظر و آن را اعلام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال روزانه اسامی نامزدهای انتخابات به مراجع چهارگانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..