تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۸۰۰۰ نفر در بقاع متبرکه گلستان حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گلستان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده از امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان به ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری در اداره کل اوقاف استان گلستان، هم‌زمان با لحظه تحویل سال بیش از ۵۸ هزار نفر در ۳۷ بقعه شاخص استان در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان حضور داشتند که این امر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشت.

 حجت الاسلام سیف الله سهرابی افزود: طرح آرامش بهاری تا ۱۵ فرودین ماه سال جاری به‌منظور تقویت باورهای دینی، مذهبی و بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان در گلستان ادامه دارد.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای برای زائران و مسافران همچون برپایی  خیمه معرفت در بقاع شاخص استان با حضور ۵۶ مبلغ بومی و غیربومی از حوزه علمیه قم، برپایی نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی و غرفه‌هایی مانند ایستگاه صلواتی، مشاوره و پاسخگویی به سؤالات شرعی، همه واقف باشیم و کودک و نوجوان در قالب برنامه‌های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص در استان تدارک دیده‌شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۸۰۰۰ نفر در بقاع متبرکه گلستان حضور یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..