تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ برنامه‌ای برای عرضه Conan Exiles بر روی نینتندو سوییچ وجود ندارد

هیچ برنامه‌ای برای عرضه Conan Exiles بر روی نینتندو سوییچ وجود ندارد

به‌تازگی، کمپانی فان‌کام اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای عرضه بازی Conan Exiles بر روی نینتندو سوییچ ندارند. با تک‌شات و جزئیات خبر همراه باشید.

 

یکی از بازی‌هایی که چندی است بحث عرضه آن روی نینتندو سوییچ مطرح شده، بازی Conan Exiles است. جوئل بایلوز، یکی از اعضای کمپانی فان‌کام به‌تازگی اعلام کرده که فعلا هیچ برنامه‌ای عرضه این بازی بر روی نینتندو سوییچ ندارند و هیچ صحبتی بین آنها و نینتندو وجود نداشته است.

 

همچنین بایلوز اعلام کرد که بازی بر روی ایکس‌باکس وان از عملکرد خوبی برخوردار است هر چند که مطابق گزارش دوال شاکرز سیستم کنترل بازی جای کار دارد.

 

بازی Conan Exiles سال آینده برای اعضای پیش‌نمایش کنسول ایکس‌باکس وان دردسترس خواهد بود. همچنین این بازی برای کاربران رایانه‌های شخصی هم‌اکنون دردسترس است. لازم به ذکر بوده که Conan Exiles تنها یک هفته پس از عرضه روی رایانه‌های شخصی توانست ۳۲۰ هزار نسخه به فروش برساند.

 

بازی Conan Exiles برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد اما هنوز سونی تاریخ عرضه دقیقی برای این اثر مشخص نکرده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ برنامه‌ای برای عرضه Conan Exiles بر روی نینتندو سوییچ وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..