تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازارچه نوروزی فروش محصولات صنایع دستی شهرستان آبیک افتتاح شد

ساعت: 12:04 منتشر شده در مورخ: 1396/01/01 شناسه خبر: 1068447

در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز نمایشگاه و فروشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی نوروزی شهرستان آبیک افتتاح شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛ در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز نمایشگاه و فروشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی نوروزی شهرستان آبیک افتتاح شد .

در این نمایشگاه که به منظور آشنایی گردشگران و میهمانان نوروزی با سوغات و محصولات بومی شهرستان آبیک راه اندازی شده ، بیش از ۵۰۰ اثر از ۵۰ هنرآموخته و صنعتگر در رشته‌های چرم دست دوز، گلیم بافی، چلک‌بافی، جاجیم بافی ، منبت چوب،رودوزی های سنتی و معرق همراه با اجرای زنده تولید محصولات صنایع دستی در رشته‌های گلیم بافی و تولیدات چرمی دست دوز به نمایش درآمده و جهت آشنایی بیشتر میهمانان نوروزی با پتانسیل‌ها و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان آبیک، اقلام فرهنگی و دفترچه‌های معرفی شهرستان در میان بازدیدکنندگان توزیع می‌گردد.

گفتنی است :تعداد قابل توجهی از آثار به نمایش درآمده در این بازارچه نوروزی توسط صنعتگران تحت پوشش شرکت‌های تعاونی اعم از دست آفرینان پویا و نقش گستر گیتی مهر و بانوان توانمند شهرستان به ویژه در روستاها تولید شده و در تولید آثار چهار رکن اصالت طرح و رنگ، کاربردی بودن، حمل آسان تولیدات و قیمت پایین مورد توجه واقع شده است.

شایان ذکر است؛ بازارچه صنایع دستی و هنرهای سنتی نوروزی آبیک تا تاریخ ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۲۰ در محل مجتمع خدماتی رفاهی مرادی واقع در کیلومتر ۵۰ لاین شمال آزاد راه کرج –قزوین پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازارچه نوروزی فروش محصولات صنایع دستی شهرستان آبیک افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..