تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات بی رویه به تولید داخلی ضربه می زند/ حمایت از تولید داخلی، سبب رونق اشتغال و خروج از رکود می شود

ساعت: 11:43 منتشر شده در مورخ: 1396/01/01 شناسه خبر: 1068439

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: واردات بی رویه کالاهایی که در داخل کشور هم تولید می شود، به تولید داخلی ضربه می زند و امسال باید هم مردم و هم دولت برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: واردات بی رویه کالاهایی که در داخل کشور هم تولید می شود، به تولید داخلی ضربه می زند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور که دچار رکود شده و واردات بی رویه کالاهایی که در داخل کشور هم تولید می شود، امسال باید هم مردم و هم دولت برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی گفت: مردم و دولت باید با فرهنگ سازی کاری کنند که مصرف کالاهای تولید داخل افزایش یابد تا تولید رونق داشته باشد.

دیرباز تصریح کرد: تولید کنندگان هم باید کالاهای خود را به لحاظ کیفیت به گونه ای تولید کنند که قابلیت صادر کردن به کشورهای دیگر را داشته باشد که در نتیجه آن از این دوران رکود عبور کرده و به رونق برسیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: با رونق تولید و اشتغال و تحقق شعار امسال، نرخ بیکاری پایین می آید و امید است که با تحقق این دو موضوع، در پایان امسال با کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید، شاخص های بهتری را داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات بی رویه به تولید داخلی ضربه می زند/ حمایت از تولید داخلی، سبب رونق اشتغال و خروج از رکود می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..