تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین نوزاد میاندوآبی سال ۹۶، پسر بود

ساعت: 11:42 منتشر شده در مورخ: 1396/01/01 شناسه خبر: 1068441

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب گفت: نخستین نوزاد متولد شده در سال جدید در میاندوآب، پسر هست که حدود سه ساعت پس از تحویل سال نو متولد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی مقدم در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سال جدید، اظهار کرد: نخستین نوزاد متولد شده در سال جدید در میاندوآب، پسر بود که ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۳۰ اسفند و سه ساعت پس از تحویل سال نو متولد شده است.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب با بیان اینکه این نوزاد پسر دومین فرزند این خانواده است، افزود: وزن این نوزاد که به روش طبیعی به دنیا آمده است، سه کیلو و ۲۸۰ گرم است.

وی با اشاره به اینکه خانواده این نوزاد در میاندوآب ساکن هستند، گفت: مادر این پسربچه، ۲۵ سال سن داشته و نوزاد وی نیز اکنون به همراه مادرش در سلامتی کامل به سر می‌برند.

مقدم هم چنین با بیان اینکه دومین نوزاد میاندوآبی متولد شده در سال ۹۶، هم پسر بود، تصریح کرد: این نوزاد نیز با  سه کیلو وزن، دومین فرزند خانواده و مادر وی نیز ۲۹ ساله است که ساعت ۲۰ شب به دنیا آمده است.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب با اشاره به افزایش میزان زایمان طبیعی در میاندوآب، تصریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و با راهنمایی و توصیه های انجام شده به مادران باردار، میزان زایمان طبیعی در یک سال گذشته در میاندوآب و در این بیمارستان از زایمان به روش سزارین پیشی گرفته و افزایش قابل توجهی داشته است.

گفتنی است سال گذشته نیز  نخستین نوزاد متولد شده در میاندوآب، پسر بود که ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه یکم فروردین سال ۹۵ متولد شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین نوزاد میاندوآبی سال ۹۶، پسر بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..