تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد به همت بانوی خیر سرابی/ افزایش نگران کننده امار طلاق در شهرستان سراب

ساعت: 12:09 منتشر شده در مورخ: 1396/01/01 شناسه خبر: 1068427

مهدی شمسی گفت: ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار به همت بانوی خیر در سراب آزاد شدند و ۱۰ زندانی دیگر با حبس کمتر از ۶ ماه بعد از عید آزاد خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, مهدی شمسی رییس دادگستری شهرستان سراب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا و عید نوروز یک بانوی خیر ۱۰ تن از زندانیان بدهکار را با پرداخت ۴۵۰ میلیون ریال از زندان آزاد کرد.

مهدی شمسی افزود : این بانوی سرابی در اوایل امسال نیز، با اهدای مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۷ نفر نیزفراهم کرده بود.

وی ادامه داد : این بانوی خیر همچنین ۳۰ میلیون ریال نیز برای  تهیه ارزاق مورد نیاز به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان سراب هدیه کرد .

رئیس دادگستری شهرستان سراب با بیان اینکه زمینه آزادی ۱۰نفر از زندانیانی که مدت حبس آنها کمتر از ۶ ماه باقی مانده است فراهم شده است افزود :این تعداد زندانی نیزپس از انجام مراحل قضایی تا ۱۳ فروردین سال آینده آزاد می شوند .

رییس دادگستری شهرستان سراب  با بیان اینکه در راستای عفو مقام معظم رهبری به مناسبت میلاد دخت نبی مکرم اسلام ,  پرونده های زندانیان در دست بررسی است خاطرنشان کرد: تا نیمه اردیبهشت تکلیف حائزین شرایط این عفو ها نیز مشخص خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: نتیجه این عفوها بتواند نقش بسزایی در کاهش آمار زندانیان داشته باشد.

شمسی در پایان از افزایش پرونده های طلاق به خصوص طلاق های توافقی در سراب ابراز نگرانی کرد و بر لزوم اموزش مهارت های زندگی تاکید و از برنامه ریزی دادگستری برای آموزش در حوزه خانواده در سال اتی خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد به همت بانوی خیر سرابی/ افزایش نگران کننده امار طلاق در شهرستان سراب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..