تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعار سال نقشه راه بی نظیر از سوی رهبری است/ تولید و اشتغال با همت و بدور از سیاسی کاری محقق خواهد شد

ساعت: 12:06 منتشر شده در مورخ: 1396/01/01 شناسه خبر: 1068450

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شعار امسال با همدلی و همت مسئولان و مردم باید به نحو احسن تحقق یابد، افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج کشور از مشکلات بویژه بحث تولید و ایجاد اشتغال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فردین فرمند در گفتگو با  میانا با اشاره به این موضوع که  نگاه رهبری به حل مشکلات کشور بی نظیر و به عنوان یکی از مدرن ترین نقشه راه اقتصادی می باشد، خاطرنشان کرد: بسیج تمام منابع و امکانات کشور در مسیر سیاست کلی اقتصاد مقاومتی بویژه    تولید و اشتغال خواهد توانست مسیری روشن و ثمر بخش در راه پیشرفت و توسعه کشور بشمار آید.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم عزم جدی دولتمردان در راستای حرکت بی وقفه در مسیر تحقق شعار سال، افزود: در سالهای گذشته کشور شاهد تغییر و تحولات بسیاری بود که نقاط قوت و ضعف آن می بایست مورد بررسی دقیق و کارشتاسی قرار گیرد.

وی بر نقش نظارتی و قانون گذاری مجلس شورای اسلامی در مسیر تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت:  کشور ما از نظر ذخایر و نیروی انسانی بسیار غنی بوده که  نیازمند  ریزی منسجم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرمند با ایراد به برخی از قوانین برنامه ششم توسعه کشور،  اظهار داشت: قوانین دست و پاگیر ترمز اقتصاد مقاومتی را خواهد کشید.

وی تصریح کرد: تمرکز بر روی اهداف خاص و خدمت بدور از سیاسی کاری در کنار قانون گذاری دقیق و کارشناسی نتیجه ای مطلوب خواهد داشت.

این نماینده مجلس همچنین به بحث بیکاری حوزه انتخابی شهرسان میانه اشاره کرد و گفت: اگر تنها بتوانیم در سال پیش رو مشکلات واحدهای نیمه فعال را حل کنیم خواهیم توانست برای بیش از هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعار سال نقشه راه بی نظیر از سوی رهبری است/ تولید و اشتغال با همت و بدور از سیاسی کاری محقق خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..