تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین و تلخ ترین خاطره مسئولان گلستانی در سال ۹۵

ساعت: 12:55 منتشر شده در مورخ: 1396/01/01 شناسه خبر: 1068327

در حاشیه ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره شورا شهر دراستان گلستان به سراغ مسئولان رفتیم و بهترین و تلخ ترین خاطرات سال را از آنان پرسیدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کلاس بیست؛ در حاشیه  ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره شورا شهر دراستان گلستان به سراغ مسئولان رفتیم و بهترین و تلخ ترین خاطرات سال  را از آنان پرسیدیم که پاسخ های آنان را در ادامه از نظر می گذارنید.

علی اصغر طهماسبی بهترین خاطره  خود را  اینگونه بیان کرد: سرزندگی، شادابی  مردم و امنیت  پایدار مردم بهترین خاطره بنده در سال 95 است.

وی در بیان  تلخ ترین خاطره خود در سال 95 نیز گفت: نگرانی مردم برای اشتغال، آسیب های اجتماعی و عدم توانایی برای خدمت و عملکرد مطلوب در جامعه به خاطر برخی محدودیت ها که از سالیان سال مانده است یکی از تلخ ترین خاطره باشد.

فرماندار گرگان بهترین خاطره خود در برگزاری انتخابات مجلس بیان کرد و گفت: در دوره دوم انتخابات  آرام ترین ساعات را بعد از اعلام نتیجه تجریه کردیم که یکی از بهترین روزهای خدمت بنده بود.

وی تلخ ترین خاطره خود در سال 95 بیان کرد: متاسفانه عدم تعامل مجموعه شورای شهر و شهرداری باعث کاهش خدمت رسانی به مردم شد  در حالی که می توانست بهتر از این باشد.

حسین پایین محلی عضو فعلی و نامزد پنجمین دوره شورای شهر گرگان بهترین خاطره خود را از افتتاح پروژه های متعدد مانند روگذر و زیر گذرها بیان کرد.

وی همچنین تلخ ترین خاطره خود نیز گفت: اختلافات بین اعضای شورا و شهردار  و تقابل بین مخالفان و موافقان بود که باعث شد خواسته های مردم تامین نشود.

اسدا..کبیر،عضو فعلی و نامزد پنجمین دوره شورای شهر گرگان گفت: تلخ ترین خاطره خود را عدم تعامل شورا و شهردار  به خاطر اختلاف متخصصین در شورا دانست و خاطره ای را برای بهترین روز سال 95 بیان نکرد.

علیرضا پزشکپورعضو فعلی شورای شهر و نامزد پنجمین دوره شورا نیز بهترین خاطره خود را زیباسازی شهری، افتتاح پروژه های عمرانی، افتتاح 3 خانه فرهنگ بیان کرد.

وی همچنین بیان کرد: خاطره بدی را در ذهن ندارم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین و تلخ ترین خاطره مسئولان گلستانی در سال ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..